Hazyview

3 november 2014 - Hazyview, Zuid-Afrika

Hallo lieve allemaal! Even een teken van leven.. hier alles goed, maar we hebben de afgelopen dagen geen WiFi gehad op onze overnachtingen. (Zitten nu even in een restaurantje aan de koffie/cocktail). We hebben het nog steeds erg naar ons zin en wanneer we weer WiFi in ons verblijf hebben dan zetten we de verhalen weer online!

Dit was m'n berichtje voor nu, omdat het niet zo makkelijk gaat via m'n telefoon.

liefs Anne, en de rest!

Leuk jullie reacties te lezen!

1. Vera:
    4 november 2014
    Ach Anne, dat komt doordat jullie zo boeiend schrijven;)
  2. Ine:
    5 november 2014
    Wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt waar jullie zeker fijn op terug kunnen kijken.
    Maar al die beesten zijn niets voor mijn hoor !!
    Nog even en dan zij. Jullie weer terug dat begind al op te schieten maar ook weer lekker om thuis te zijn denk ik zo Lekker zonder beesten en met stromend water wat zijn wij toch verwent.
    Hier gaat het goed groetjes en tot gauw Ine.
  3. Wil:
    6 november 2014
    Wat een leuke vakantie ,maar toch weer gauw voorbij.Wens jullie goede reis naar huis .liefs Theo en Wil